In de media

In de afgelopen tijd ben ik verschillende keren in de media geweest. Hieronder vind je een impressie. 

Ook samenwerken?

“Degene die het inplannen van socialmediaberichten heeft bedacht, is mijn held! Als socialmedia-marketeer kan ik (bijna) niet meer zonder tools die me hierbij helpen, en ik denk velen met mij.”

Lees hier het volledige artikel

“Er zijn ontzettend weinig Belgische bedrijven die op TikTok zitten. Dat komt wellicht doordat TikTok nog geen specifieke functies heeft voor bedrijven, zoals een bedrijfsaccount met extra functies op Instagram en Facebook. Daarnaast is het op TikTok van belang om humoristische video’s te publiceren, iets wat voor de meeste bedrijven een uitdaging is. Toch kan TikTok een erg krachtig medium zijn voor bedrijven die zich op jongeren richten. Daarom krijg je in dit artikel enkele praktische handvatten zodat je TikTok ook voor je bedrijf kunt inzetten.”

Bekijk hier het artikel

“Iedere contentmarketeer kent het begrip storytelling. En iedere contentmarketeer wil graag unieke en originele content maken voor zijn of haar opdrachtgever. Maar hoe doe je dat in een tijd waar de socialmedia-tijdlijnen vol worden gestouwd met content?” 

Lees hier het volledige artikel

“Er wordt al zo lang online gespeculeerd over het leven van influencers. Ze zouden veel geld verdienen met campagnes. En dat zou een luizenleven moeten zijn. Lekker gratis producten ontvangen en duizenden euro’s vangen voor een bericht. Of werkt het toch net iets anders?”

“Als ondernemer ben je druk, druk en nog eens druk. Het is vanzelfsprekend om door te blijven hollen. Je werk is immers je passie en je bent zelf verantwoordelijk voor de omzet die binnenkomt. Maar komt dat harde werken je leven eigenlijk wel ten goede?” 

Lees hier het volledige artikel

“Ik help ondernemers om hun eigen verhaal te ontdekken en te delen online. Om vanuit die online inspiratie herkenning op te wekken en de mogelijkheid te krijgen om op een sociale manier fijne klanten aan te trekken en jouw aanbod te verkopen”

Lees hier het volledige interview

“Weet jij hoeveel concurrenten je hebt als je nú een bericht plaatst op Facebook? 1200. Er staan 1200 berichten voor je klaar als je inlogt bij Facebook (of een ander socialmedia-kanaal). Hoe zorg je er dan voor dat jij bovenaan staat met jouw bericht op social media? En dan ook nog de gewenste resultaten behaalt?”

Lees hier het volledige artikel

“Mylène Bouwman helpt ondernemers meer klanten te krijgen door het inzetten van social media. Niet door keiharde promotie te voeren, maar juist door jou je eigen verhaal te laten vertellen.”

Lees hier het volledige interview

“Er zitten nog bizar weinig Nederlandse bedrijven op TikTok. Voelen we ons daar nog niet welkom, omdat er nog geen specifieke features zijn voor bedrijven? Of vinden we het eng, omdat het toch wel een beetje uit onze comfortzone is? Wees gerust, na het lezen van dit artikel weet je hoe je TikTok in kunt zetten voor jouw bedrijf. En je hoeft er niet eens altijd zelf voor in beeld te komen!”

Lees hier het volledige artikel

“Ik ben op een missie naar online zichtbaarheid 2.0, 3.0 of hoe je het ook maar noemen wilt. Ik vind dat ondernemers nog te weinig zichtbaar zijn. 3 keer per week posten is niet genoeg. Ook vind ik dat ondernemers zich nog veel beter kunnen onderscheiden van hun concurrenten. En nog een statement: social media moet geld opleveren.”

Lees hier het volledige artikel

“Hoe maak je van jouw creatieve bedrijf een succes in een wereld met zoveel concurrenten? Het begint bij jezelf. Maak een keuze: veel geld verdienen of doen wat je blij maakt. Als je gaat voor je passie, kijk dan eens naar deze 5 tips. Zoals het maken van een to don’t list.”

Lees hier het volledige artikel

“Op social media ben je over het algemeen bezig met het krijgen van zoveel mogelijk bereik en interactie. Maar weet je ook op welk ‘niveau’ je nu bent en wat voor jou een vervolgstap is? Met de Social Media Roadmap krijg je hier inzicht in.”

Lees hier het volledige artikel

Samenwerken? Leuk!

Ik vind het te gek om samen te werken met mede-ondernemers en mooie merken die bij mij passen. Dat kan met mijn blog, podcast of Instagram.

Ik zoek een samenwerking voor een merk
Persoonlijk vind ik het super leuk om andere merken in het zonnetje te zetten en mijn volgers te inspireren met producten of diensten waar ik zelf 100% achter sta. Ik denk ook graag mee over vernieuwende creatieve manieren om jouw merk onder de aandacht te brengen. 

Naast content creatie is het ook mogelijk om mij te boeken als spreker voor events.

Ik ben ondernemer
Ik werk ook heel graag samen met andere ondernemers. Denk aan samenwerkingen in de vorm van een interview voor een blog, een gastblog, samen een podcast opnemen of een live sessie doen op social media. Het kan allemaal!

Stuur gerust een mailtje naar info@mylenebouwman.nl voor alle mogelijkheden omtrent samenwerkingen.