Let op: dit is een case. Ieder bedrijf heeft zijn eigen beginpunt, groeipercentage en resultaten.

Mark Linde van Hardloopenergie kwam bij mij met de vraag of ik hem kon helpen met het optimaliseren van zijn Facebook campagnes. Ik heb hem geholpen door een analyse te maken van zijn eerdere campagnes en vervolgens een stappenplan aan te leveren voor de nieuwe advertenties. Dit met als resultaat dat hij de doelgroep beter heeft gesegmenteerd, storytelling in zijn advertentie heeft verwerkt en de landingspagina heeft geoptimaliseerd. Daarnaast heb ik hem een aantal tips gegeven over de rest van zijn online marketing.

Het resultaat van zijn nieuwe advertentie was dat de kosten per klik met 60% zijn verlaagd, de advertentie de relevantiescore 8 kreeg en de advertentie in het geheel een stuk beter presteerde.

Mylène heeft me goed geholpen met advies over mijn Facebook campagnes. Daarnaast heeft ze me tips gegeven over de rest van mijn online marketing. Ik kon snel met Mylène schakelen, doordat de communicatie makkelijk verliep. Het meest waardevol vond ik de ‘after care’, waarbij ze haar rapportage uitlegde. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik daadwerkelijk iets met de analyse kan doen.

Mark Linde / Hardloopenergie