Wil jij maximaal resultaat behalen met social media?

Voor veel ondernemers blijven de resultaten van social media onduidelijk. Ze zien wel of hun aantal volgers stijgt of hoeveel reacties ze op hun berichten krijgen. Maar ze zien niet direct wat social media oplevert voor hun bedrijf. 

Dit is ook iets wat ik regelmatig hoor in klantgesprekken. Ze weten dat social media belangrijk is, maar het is ongrijpbaar. Dit zorgt ervoor dat social media sneller links blijft liggen en het lastig is om in te schatten hoeveel geld en tijd je er aan moet besteden. 

Bij social media marketeers is er sprake van een tweestrijd. De een zegt: behaal binnen x aantal tijd, x aantal omzet met social media. De ander zegt: je moet niet direct omzet vanuit social media verwachten. Social media is voor het opbouwen van relaties. Het gevaar van het tweede argument is dat er geen resultaten uit social media hoeven te komen. Maar hoe weet je dan of social media de moeite waard is? Niet.

Ik ben bij mezelf gaan nadenken wat ik hier aan kon veranderen. Ik liep er zelf in het begin ook tegenaan hoe ik mezelf kon bewijzen aan (potentiële) klanten en nu heb ik mijn methode gevonden. En die wil ik graag met je delen. 

Het is nodig tijd om hier voor eens en voor altijd met dit probleem af te rekenen. Met die reden heb ik een e-book voor je geschreven waarin ik uitleg:

  • Wat je wel en niet kunt verwachten van social media
  • Wat voor soort doelen je kunt stellen
  • Hoe je die doelen eenvoudig meetbaar maakt
  • BONUS: Excelsheet voor het monitoren van je doelen
  • BONUS: Contentplanning