Geen producten in je winkelmand.
Weet jij al hoe jij je gaat onderscheiden van de rest op het moment dat [...]
Instagram, oh ik hou ervan. Een platform met super veel influencers en mensen die elkaar [...]
Mijn vader zegt altijd: tijd = geld. Daarom moet bij hem alles zo snel mogelijk [...]
De afgelopen weken heb ik je laten zien waarom een social media-strategie nuttig is en [...]
Evalueren, reflecteren en lange onderbouwde verslagen schrijven. Wie kent het niet. Hoe waardevol het ook [...]
Vorige week hadden we het over de social media-strategie en kon je lezen dat identiteit [...]
Misschien herken je dit wel: je begint voor jezelf en je moet ontzettend veel regelen. [...]
Vorige week heb ik je het verschil uitgelegd tussen de doelgroep en de communicatiedoelgroep. Nu [...]
De doelgroep.. een algemeen bekende term, maar o zo lastig om te bepalen. En dan [...]
1 Comment
Een tijdje geleden zat bij een bespreking en werd het STEPPS model van Jonah Berger [...]
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden Inloggen
Wachtwoord vergeten?